5 oktober - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu 5 oktober - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu

5 oktober

Door: USA 2016

Blijf op de hoogte en volg Piet

06 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Page

2e deel van 5 oktober: Vanochtend de wekker gezet om 7 uur. Ff slikken, maar na een douche weer helemaal helder en klaar voor een nieuwe dag. Het wordt vandaag 25 graden. De lucht is blauw en de zon schijnt al heerlijk. We willen vandaag, eerst naar t park natuurlijk. We gaan met de shuttle bus helemaal naar de laatste halte. Daar een mooie wandeling van 2.2 mile, 3.5 km, bergje op en bergje af.
Waarschijnlijk ook door en/of langs beekjes. Daarna willen we lunchen bij de camper en dan door richting Page. Morgen willen we daar een mooie wandeling maken in the Lower Antelope Canyon. 9 jaar geleden hebben we de Upper Antelope Canyon gelopen, dus morgen de andere.

12.00 uur. We hebben de wandeling volbracht. Gisteren hadden we spijkerbroeken aan en toen was het behoorlijk warm in de zon, maar toen was het ook later op de dag. Vanochtend besloten om korte broeken aan te doen, nou het was nog behoorlijk frisjes. We waren natuurlijk veel vroeger gaan lopen en liepen in een canyon, dus in de schaduw. Koude neuzen en handen (vooral Lilian en Piet). Het was weer een mooie wandeling. Stukjes langs de Virgin River gelopen. Het pad was geplaveid. Dus goed te lopen.
Na 12 uur vertrokken we dus richting Page. Eerst nog het park uit rijden en weer door het tunneltje.
Onderweg geluncht in de camper. Boodschappenlijstje gemaakt, want er moet weer flink worden ingeslagen. We blijven 2 nachten in Page en dan door naar The Grand Canyon. Daar hebben we gereserveerd voor 3 nachten op het park zelf.
Tegen 15.00 uur reden we Page binnen. Warm buiten.
Prachtige camping gevonden net voor Page. Aan het water, echt heel mooi.
Boodschappen gedaan in Page bij de Walmart. Goed ingeslagen.
Heerlijk ge- BBQ. Nu ff uitbuiken. Straks waarschijnlijk nog een spelletje en morgenochtend misschien even uitslapen.

• 06 Oktober 2016 - 05:39

Danny:

Lekker weer gebarbecued. Hier is het bbq-seizoen wel afgelopen:-). Benieuwd naar de Grand Canyon verhalen.

• 06 Oktober 2016 - 07:30

Brenda Isken:

En hier start de nieuwe werkdag!
    Veel plezier vandaag

• 06 Oktober 2016 - 08:16

Linda:

Goedemorgen. Het klinkt weer allemaal geweldig mooi en gezellig. Geniet nog maar van het mooie en warme weer, hier is het 15 graden en de zomer is afgelopen. Lekker he, zo'n grote Walmart. Hoop dat je ook de floss bobbins hebt gevonden :)
    Fijne tijd nog verder, liefs