29 en 30 september - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu 29 en 30 september - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu

29 en 30 september

Door: USA 2016

Blijf op de hoogte en volg Piet

30 September 2016 | Verenigde Staten, Torrey

29 september
Foto's van eergisteren waren wat later geplaatst i.v.m. slechte WiFi. Vannacht langdurig zachtjes geregend. Ook waaide het behoorlijk waardoor de takken van de boom langs de camper schraapte. Vanochtend regende het ook nog, maar na het ontbijt was het droog en gingen we richting Arches National Park. Bij de entree stond een flinke rij auto's die het park in wilde. Je moet je altijd melden met je pas, die we bij het eerste park hadden aangeschaft. Die kost €80,00. Maar dan mag je ook alle nationale parken in. Het zonnetje kwam af en toe door, maar ook donkere wolken kwamen opzetten. Weer prachtig landschap. Je blijft je verbazen.
Diverse trails gelopen en mooie Arches gezien. Hopelijk lukt het om de foto's door te sturen.
Lekker gegeten en Jolanda en Lilian hebben nog even een spelletje gedaan. Marc ( de jongste van ons!) was moe, die ging al om 20.30 uur zijn bedje in. Om 10 uur werd het rustig in ons hutje..

30 september
Helaas niet gelukt om de foto's door te sturen. Kijken om het vandaag lukt.
We gaan naar Capitol Reef National Park. Om 8 uur op, ontbijten en gaan met die camper.
Voor degene die niet weet wat een slide out is: je kunt de camper breder maken als je stil staat en de motor uit hebt, drukt je op een knop en in ons geval wordt de bank en de keuken naar opzij geschoven. Je hebt dan veel meer beweegruimte.
Vandaag 159 mile rijden. De weg was eerst een beetje saai, daarna kwam het rode gesteente weer in beeld. Paar foto's gemaakt en door t park gereden, hemels breed maar iets van 17 mile.
Daarna in Torrey een Campground genomen. Lekker geluncht en daarna chillen in de zon. Wat lezen en een spelletje.

• 30 September 2016 - 23:01

Danny:

Orrey, orrey, orrey, de camping ligt in ....
    Klinkt allemaal als een lekkere relaxte reis. Kijk weer uit naar de plaatjes.

• 30 September 2016 - 23:43

Piet Isken:

Hier zijn de plaatjes (Lilian)

• 01 Oktober 2016 - 07:58

Linda:

Goeiemorgen! Wat is het daar toch mooi, en wat hebben jullie het heerlijk en gezellig. Hoop dat het droog blijft, in die regio regent het normaliter niet veel, maar ja, daar wordt het ook herfst. Hier is het weer eindelijk omgeslagen en gisteren kregen we hier een goeie plensbui. Goed voor de tuin.
    Wens jullie nog heel veel fijne dagen met zonneschijn en veilige ritten. Veel liefs,

• 01 Oktober 2016 - 20:30

Yvonne.s.isken:

Hallo dames en heren,

Ik verheug me erop om jullie reisverslagen te lezen dit keer heb ik deze week niet zoveel tijd gehad om het te lezen. Nu even tijd om al me email's te lezen ik had er weer heel veel 48 stuks dat komt als je niet elke dag erop zit.

Wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt echt geweldig het verbaast me dat het in de USA zo een mooie natuur heeft en verscheidenheid aan dieren. Ik ben al fan van flora en fauna waar ter wereld ook en gelukkig kijk ik ook veel van die natuur serie's op de tv maar jullie foto's gewoon geweldig.

Ik wens jullie nog een hele fijne reis en weekend en tot het volgende verslag/foto's dikke kussen van mij en Mellow.

• 02 Oktober 2016 - 10:59

Kees Bastiaanse:

Wat een geweldige reis. De foto,s roepen herrineringen op aan onze reis door de USA een aantal jaren terug.
    Ik zou zo wel weer willen gaan.
    Geniet van jullie reis en we blijven de leuke verslagen lezen.

• 02 Oktober 2016 - 16:47

Berthy Strijbos-bros:

Eindelijk weer even tijd om jullie verslagen te lezen en jullie fotos te bekijken.
    Wij genieten er elke keer van.
    Het doet ons denken aan Bulgarye waar wij jaren geleden geweest zijn.
    Daar was een versteent woud wat ontstaan was nadat een zoute binnenzee droog was komen te vallen.
    Dat was uniek om te zien en wij vonden het echt de moeite waard. Het was nog niet zo bekent bij de toeristen maar dat zal nu na 10 jaar wel anders zijn.
    Hier hebben we nu eindelijk wat herfstweer en zie je de blaadjes van de bomen kleuren en afvallen,dus is het balkon niet meer zo prettig om te zitten, maar je de maand oktober heeft voor ons veel varjaardagen dus wij komen onze tijd wel door.
    Wij wensen jullie nog een paar fijne weken en blijven jullie volgen.
    GR, Berthy en Henk

• 02 Oktober 2016 - 23:25

Ingrid:

Wat een heerlijke tijd hebben jullie daar... zoveel ruimte en vrijheid, geweldig! Mooie foto's, bergen lijken ook wel op Bryce Canyon. Leuk om jullie reisverhalen te lezen.... veel plezier voor de komende weken. Hier is het dit weekend echt herfst, de regen klettert tegen de ramen.... Liefs, Ingrid

• 03 Oktober 2016 - 15:02

Marissa:

Hoi
    Wat een leuke foto's zeg.
    Vooral die van pap en mam samen. Zou er een mooie canvas van maken!
    En pap, ik zou er niet aan beginnen je zonden te overdenken. Daar heb je niet genoeg tijd voor!
    Hoop dat jullie nog even genieten.

• 04 Oktober 2016 - 05:09

Danny:

Mooie foto's! Echt Wild West Country.