22, 23 en 24 september - Reisverslag uit Teton Village, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu 22, 23 en 24 september - Reisverslag uit Teton Village, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu

22, 23 en 24 september

Door: USA 2016

Blijf op de hoogte en volg Piet

25 September 2016 | Verenigde Staten, Teton Village

22 September.
Vanuit Gardiner vertrokken we op tijd omdat er veel te zien zou zijn vandaag. Tsja, er is eigenlijk elke dag veel te zien. We reden via Mammoth Hot Springs richting de Lamar Vallei. Daar zouden we misschien wolven kunnen zien, die leven daar veelvuldig. Een wolf is een schuchter dier, de kans dat je hem/haar kan zien is wel klein. Onderweg veel bizon's gezien en kudde's elk(en) zwerm ganzen.
De Lamar Vallei is prachtig. Als er soms een opstopping is met auto's en Campers dan is er meestal wat te zien. Qua dier bedoel ik. En ja hoor, plots zagen we een wolf. Hij ging er natuurlijk als een speer weer vandoor, helaas een wat onzuivere foto. We zagen een kudde Pronghorn (soort Hert). Daarna zagen we nog Coyote, 2 Bighorns, die lagen aan de kant naast de weg, wilde alleen hun kop niet draaien. Wel foto's van gemaakt. Ook nog in the Grand Canyon of the Yellowstone genoten van het prachtige uitzicht van o.a. De waterval. We reden weer verder richting Campground toen we plots weer 3 beren zagen. 2 kleintjes. Waarschijnlijk dezelfde als gisteren. Uitgebreid foto's gemaakt en toen wij weer wegreden stond het inmiddels zwart van de mensen. Daarna toch besloten om nog uit eten te gaan in Old Faithfull. We hadden daar gereserveerd omdat het onze trouwdag was. Vandaag Amerikaanse tijd onze trouwdag gevierd.

• 25 September 2016 - 19:46

Bernadette En Esmée:

Hoi allemaal ,

Wij lezen "stilletjes" mee en genieten van jullie reisverhalen! Leuk om te lezen wat jullie allemaal tegenkomen onderweg en hoe er genoten wordt van alles! Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Heel veel plezier nog en we kunnen niet wachten op het volgende verslag.

Lieve groetjes,
    Bernadette en Esmée

• 25 September 2016 - 19:55

Brenda:

Leuk om met jullie mee te lezen en wat een mooie foto's! Geniet er nog maar eventjes van, voor je het weet zijn jullie weer terug!

• 25 September 2016 - 20:05

Ruud En Fieneke:

Dag lieve mensen, weer terug in de bewoonde wereld. Maar wat adembenemend mooi weer wat jullie zien en meemaken. Zo prachtig als bij jullie de herfstkleuren zijn, zo is het bij ons nog niet. Wel overdag haast zomerse temperaturen. Erg droog ook. De tuin heeft wel wat water nodig gehad. Fijn dat het allemaal goed gaat met jullie. Genieten van de foto's. Lieve groet allemaal, F.

• 25 September 2016 - 20:19

Linda:

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksdag Piet en Lilian. Hoop dat het een heel gezellig en lekker etentje was. Wat is het mooi in Yellowstone! Staat ook nog op mijn verlanglijstje, misschien komt het er ooit nog van. Nog heel veel plezier in de volgende dagen en weken.
    Hier gaat alles goed. Vandaag naar je moeder geweest samen met Johan en er was een kaart van jullie aangekomen. Vond ze heel leuk. Het was prachtig weer dus we zijn lekker naar het winkelcentrum gelopen en hebben op een terras een ijsje gegeten. Gezellig. Was om 5 uur weer thuis. Vanavond heeft het een beetje geregend in Almere, maar nog niets om over naar huis te schrijven. Ze zeggen dat het weer donderdag om gaat slaan en dat we dan meer regen krijgen. We zullen zien.
    Hoop dat jullie steeds mooi weer zullen hebben en veilige ritten. Veel liefs van hier, xoxoxo

• 25 September 2016 - 20:44

Christa:

Gefeliciteerd met jullie trouwdag, Piet en Lilian. Wat bijzonder om dat in zo'n geweldig mooie omgeving te vieren. Wij wensen jullie alle vier nog een hele fijne vakantie verder! Geniet van al het moois.

• 25 September 2016 - 20:49

Leslie:

Hoi vakantiegangers!

Hier een berichtje uit Houten. Wat schrijven jullie toch een leuke verhalen en wat zien jullie veel! Volgens mij is het een super bijzondere reis. Hebben jullie trouwens al een bear alert gehad op de camping?

Hier is alles goed. Marco en ik zijn net terug van een heerlijk weekend Napels. Lekker even bijkomen zonder kids en lekker eten. Cas en Niek hebben zich top vermaakt bij opa en oma dus dat wordt even afkicken voor Niek de aankomende dagen.

Veel plezier nog!
    Xxx Leslie

• 25 September 2016 - 20:52

Brenda:

Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Mooie locatie om het te vieren. Liefs van ons xxx

• 26 September 2016 - 22:35

Daan:

hoi Lillian en Piet en de voor mij onbekende vrienden,
    Hartstikke leuk om jullie verslagen te lezen ! Ank en ik beleven weer vooral de reis die we in 1980 maakten (oa Yellowstone, Grand Teton ) Die foto van de waterval heb ik als dia ; fantastisch! Wij hebben helaas geen beren gezien. Wat beleven jullie veel ; wel af en toe een rustdag?Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag,geweldig om het daar te vieren .
    Geniet nog met volle teugen ,dan kunnen wij dat ook!
    Groet Daan en Ankie.

• 26 September 2016 - 22:52

Cora:

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksdag
    En de foto van de wolf vind ik prachtig en duidelijk te zien
    Groetjes daar xxxx

• 27 September 2016 - 19:55

Berthy Strijbos-bros:

Nog van harte gefeliciteerd met jullie Huwelijksdag .
    Beetje te laat maar toch gemeend.
    Jullie reisverslag leest fijn en de fotos zijn erg mooi.

GR. Berthy en Henk.