11 september - Reisverslag uit Cheyenne, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu 11 september - Reisverslag uit Cheyenne, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu

11 september

Door: Usa2016

Blijf op de hoogte en volg Piet

12 September 2016 | Verenigde Staten, Cheyenne

11 September 2016

Na een onrustige nacht waren we weer vroeg uit de veren.
Lekker wezen douchen en ontbijten en om 9.30 vertrokken we uit Estes Park naar Cheyenne.
We reden een prachtige route door de Rockies langs een mooi helder stromend riviertje vol met vissers.
Eerst ingecheckt bij een KOA camping om 11.55 en toen eerst even geluncht.
Vervolgens gingen we naar Down Town Cheyenne.

Daar was het erg rustig, waarschijnlijk door 9-11 en dat het zondag was.
We hebben toch een lekker wandelingetje gemaakt en wat foto's van laarzen en brandpalen gemaakt.
De stad staat bekent om zijn rodeo's, cowboys en wild west shows dus vandaar de kunstzinnige laarzen.

Toen weer terug naar de camping, wat gedronken en op internet geprobeerd te komen maar dat lukte weer niet.
Lilian had een lekkere kip curry gekookt en daarna hebben we een rustig avondje gehouden.
We gaan weer op tijd naar bed want morgen, maandag op naar Custer ongeveer 400 km.

• 12 September 2016 - 16:04

Geniet lieverds xxx
    Leuk om alles te lezen

• 12 September 2016 - 21:13

Christa:

Whooo, wat een camper! Die is groot genoeg voor jullie viertjes en wat flessen drank ;-)

• 12 September 2016 - 21:13

Danny:

Dat hebben we zelfs in Noorwegen niet gezien: riviertjes vol met vissers... :P

• 12 September 2016 - 21:53

Yvonne.s.isken:

Rot voor jullie van die onrustige nacht maar toch lekker je ding gedaan, jullie hebben een mooie camper gaaf hoor. Wens jullie veel reis plezier met die 400 km met net zo een mooie route als naar Cheyenne liefs Yvonne en Mellow.

• 12 September 2016 - 23:10

Conny:

Jullie dachten, we nemen een CAMPER. Daar kunnen jullie je wel mee vervoeren denk ik. En aardig rustig in slapen. Gaaf hoor. Wij volgen jullie. Gr. Conny en Aad