18 september - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu 18 september - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu

18 september

Door: USA 2016

Blijf op de hoogte en volg Piet

18 September 2016 | Verenigde Staten, Cody

Linda, bij deze wat sanitaire foto's.
Lachen. Overal gordijntjes, hele lage toiletten. Kleine deurtjes ervoor.
Vandaag rustdag. Beetje omgeving zien en morgen richting Yellowstone.
Voor de geïnteresseerde een foto van een megacamper. We staan verbaasd van de afmetingen.

  • 18 September 2016 - 19:26

    Linda:

    Je bent of de foto's vergeten of ze moeten nog laden :)

    Ja, ben wel nieuwsgierig hoor. Is dit de campgroud die door een Nederlands echtpaar wordt gerund. Ik heb het opgezocht op Google, mooi hoor. Hebben jullie ook een plaats met een jacuzzi erachter? Geniet er nog maar lekker van vandaag en goede rit morgen. Kom veilig in Yellowstone aan en doe de groetjes aan Yogi :)

  • 18 September 2016 - 19:53

    Berthy Strijbos-bros:

    Wat grappig die douche/toiletruimte.
    Volgens mij zijn die gordijntjes een overblijfsel van de kerstman??

  • 18 September 2016 - 20:42

    Brenda:

    Leuk om te lezen wat jullie allemaal doen!

  • 18 September 2016 - 22:32

    Linda:

    Nog even kijken voor het slapen gaan en nu zijn de foto's er. Gezellig he met die gordijntjes in de badkamers lol. Dank je wel voor de foto's, leuk om te zien hoe het daar is. Fijne dag, groetjes en liefs uit Almere

  • 20 September 2016 - 18:47

    Yvonne.s.isken:

    Hallo mensen,

    Maandag 19 september hebben ze bij mij het plafond gefixeerd nu nog op een nieuwe ploeg wachten om me plafond in de huiskamer/keuken en achterste gang witte. Ik help dan wel mee he maandag kon ik niet in huis blijven vanwege de stank die me adem benam, klein berichtje van mij uit Nederland.

    Ik heb het de laatste dagen druk gehad en kon daardoor jullie berichtjes niet allemaal lezen dus ik heb van de laatste 3 berichtjes gelezen. Ik vind dat jullie reis er steeds mooier uit gaat zien en het sanitair gelukkig zien ze jullie niet bloot ondanks de kleine deurtjes/gordijnen haha. Ik wens jullie nog een hele fijne reis toe en heel veel liefs van mij en Mellow.

  • 21 September 2016 - 20:32

    Luc:

    Hallo vakantiegangers, dat ziet er goed uit daar in de joe-es-ee. Hele fijne vakantie verder en kijk uit voor Trump. ;-)

  • 25 September 2016 - 23:50

    Nelleke:

    Hallo globetrotters, ik liep een beetje achter met wat betreft jullie reisverslagen.
    Tjonge, wat een indrukken en wat mooi. Ik ga gauw weer verder met lezen.

    Veel plezier met zn viertjes:)

  • 27 September 2016 - 05:17

    Danny:

    Hé, cool, nog meer foto's die er een paar dagen geleden nog niet stonden :S. De gordijntjes had ik gezien, de geijser en 'campers' nog niet.
    Ik ga de andere dagen ook nog maar even terugkijken...

  • 28 September 2016 - 17:43

    Ria De Jong:

    Hello foulkes wat een prachtige plaatjes en geweldige uitzichten. Piet we begrijpen dat je nu niet meer terugkomt nu je zo'n camper bezit waarvoor je poseert. (gein) Nog een heel fijn vervolg van jullie vakantie en kijken uit naar nog meer mooie foto's. Groetjes Ria en Fred

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Piet

Jolanda en Marc Jansen & Lilian en Piet Isken

Actief sinds 29 Juli 2016
Verslag gelezen: 467
Totaal aantal bezoekers 12123

Voorgaande reizen:

09 September 2016 - 15 Oktober 2016

USA 2016

Landen bezocht: