11 en 12 oktober - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu 11 en 12 oktober - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu

11 en 12 oktober

Door: USA2016

Blijf op de hoogte en volg Piet

13 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

11 oktober
Gisterenavond de dag afgesloten met een heerlijke BBQ, dit keer op een zwoele avond in oktober, zonder hoofdlampjes want er was goede verlichting.
In de avond nog diverse restjes opgegeten. Hihi.
Om 7.30 opgestaan, douche, ontbijt en door de camper even een sop doekje heen gehaald.
Vervolgens heel dichtbij de camper ingeleverd bij Road Bear.
Ze wilden ons compensatie aanbieden voor het niet werken van de slide-out gedurende een aantal dagen, maar Tioga, de organisatie waarbij wij geboekt hadden, hadden ons geadviseerd deze te weigeren, omdat zij als organisatie er meer geld uit kunnen slepen. We zijn benieuwd. Volgende week zouden we hier meer van horen. Daarna met een taxi naar het MGM Grand Hotel.
We konden meteen onze kamers in. Nette kamers, maar niet zo mooi als 9 jaar geleden in Treasure Island.
Even opgefrist en toen langs de strip gewandeld. Het was heel warm, ongeveer 34 graden, dus we probeerde zoveel mogelijk in de schaduw te lopen. Op den duur pijnlijke voetjes, dus even wat gedronken bij Hotel Paris. Ik wilde eigenlijk een wijntje nemen, maar $14,00 was me toch even teveel. Toen maar een diet coke genomen. Ook lekker.
Vervolgens naar het hotel gelopen en even op de kamer onderuit. Piet lag meteen te snurken. Die was kapot. Vanavond gaan we eten bij Hotel New York. Door dat hotel en daar buiten rijd een mega achtbaan. Tsja, het moet niet gekker worden.
Na het eten nog even een paar dollar's in de gokmachine gegooid. Helaas geen winst. De gok machine's zijn trouwens wel erg ingewikkeld geworden. Honderden verschillende. In 2007 kreeg je nog gratis drankjes, maar ook dat was er niet meer bij.

12 oktober
Vanochtend eerst ontbeten in het Hard Rock café, aangezien er in ons eigen hotel een mega Efteling rijtje stond. Daarna de strip op gelopen. Buskaartjes gekocht voor 24 uur. Met de bus, richting het einde van de strip. Daar uitgestapt en gelopen. Diverse winkelcentra's ingelopen en buiten op de strip gelopen. Geluncht bij een Italiaans restaurant. Echt overheerlijk. Toen weer gelopen. Tegen 16.00 uur naar onze kamers gegaan. Even uitrusten.
Vanavond gaan we naar het oude Vegas, downtown. Daar is een mooie show tegen het plafond in een overdekte straat. Daarna trakteren Piet en Lilian op een lekker etentje in het Luxor Hotel.

• 13 Oktober 2016 - 05:32

Danny:

Heel wat anders dan natuurschoon, maar wel weer indrukwekkend. Helaas wel de laatste stop... Rij nog een achtbaantje voor mij en tot gauw!

• 13 Oktober 2016 - 07:10

Cora:

Geweldig mensen
    Dat moet zo anders zijn dan vroeger had je alleen de strip
    Zou het nog wel eens willen zien
    Wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt ben best (op een aardige manier) jaloers
    Kom weer veilig thuis xxxx

• 13 Oktober 2016 - 08:39

Christa:

Veel plezier nog in Las Vegas en een hele goede reis terug! Tot snel xx

• 13 Oktober 2016 - 09:15

Conny En Aad :

Goeie reis naar Huis. En dan nagenieten van alle mooie HERINNERINGEN.

• 13 Oktober 2016 - 09:50

Theo:

Lieve mensen,
    Inderdaad is het bijna voorbij, de geweldige reis, Wij wensen jullie een goede thuisreis en weer welkom op Karveel 29-25. . Huis en erf liggen en in alle rust bij.

groetjes,

Theo

• 13 Oktober 2016 - 10:01

Linda:

Wat een geweldig eind van een ongelooflijk mooie reis. Nog heel veel plezier in Las Vegas en een rustige en veilige reis terug. Tot gauw, veel liefs van hier

• 13 Oktober 2016 - 11:18

Tineke.:

Jullie hebben wel erg genoten van deze reis en ben blij dat alles goed is gegaan.Als jullie naar huis gaan kleed je wel warm aan want het is hier een stuk kouder . Een hele goede reis terug en spreek je gauw.Dikke kus.

• 13 Oktober 2016 - 13:15

Juul:

Hartelijk dank voor jullie leuke reportages en mooie foto's. Voor straks een heel goeie reis gewenst en welkom thuis. Liefs Juul.

• 13 Oktober 2016 - 18:09

Yvonne.s.isken:

Hallo dames en heren,

WOW wat gaaf zeg de grote M en wat een smaken zeg daar kan je toch niet uit kiezen of je moet van elke smaak er een tien tal van nemen. Weer geweldig jullie verslagen top.

Kussen Yvonne en Mellow