4 oktober - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu 4 oktober - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu

4 oktober

Door: USA 2016

Blijf op de hoogte en volg Piet

05 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Springdale

Vanochtend beetje uitgeslapen.
We gingen om 10.00 uur naar het park, de camper geparkeerd op een speciale parkeerplaats voor Campers in het park.
Daarna gingen we met de shuttle naar punt 6 ( Grotto genaamd ).
Gisteren hadden we al besloten welke route we gingen lopen, het was een korte route van ongeveer 2.5 km.
Er is geen andere tekst dan, dat het weer een schitterende omgeving was.
Het pad ging eerst behoorlijk omhoog en toen langzaam stijgend omhoog. Het pad bestond uit rotsen etc, dus goed opletten waar je liep. Weer een erg mooie omgeving met mooie rotsen en cactussen.
Het grappige was dat we deze route 9 jaar geleden ook al hadden gelopen, dus toen een goede smaak en nu weer

• 05 Oktober 2016 - 06:09

Danny:

Als 'dat het weer een schitterende omgeving was. ' het enige is wat je er over kan zeggen... dan moeten jullie vooral zo doorgaan! :-)

• 05 Oktober 2016 - 08:39

Linda:

Leuke foto's van jullie allemaal. Geniet van de mooie lange wandelingen en nog veel plezier. Groetjes van hier

• 05 Oktober 2016 - 09:17

Hilbert En Jozina:

Het landschap ziet er weer prachtig uit, dit geldt ook voor het eten.

• 05 Oktober 2016 - 09:18

Brenda Isken:

Mooie foto's! En fijn om te lezen dat jullie je wel vermaken :-)

• 05 Oktober 2016 - 21:19

Henny En Leo:

Wat leuk om jullie op deze mooie reis te volgen.

• 05 Oktober 2016 - 22:48

Ingrid:

Mooie foto's, jullie zijn goed voorbereid op de wandelingen. Mooie omgeving, lekker weer, heerlijk eten zo te zien. Veel plezier voor de komende week!
    Groetjes, Ingrid

• 07 Oktober 2016 - 20:10

Marissa:

Klinkt allemaal super!
    Fijne reis nog de komende dagen!