1 en 2 oktober - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu 1 en 2 oktober - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu

1 en 2 oktober

Door: USA 2016

Blijf op de hoogte en volg Piet

03 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

1 oktober.
Gisterenavond nog een aantal spelletjes gedaan. Met mes op de tafel...
Goede nacht gehad. Buiten blauwe lucht, wel wat wind. Vandaag op weg naar Bryce National Park. We zijn hier in 2007 ook al geweest, maar had toen al diepe indruk op ons gemaakt, dat we het nog graag een keer wilde zien. Wij hebben telefonisch al voor 2 nachten gereserveerd. Het is ongeveer 110 mile (177km) rijden. Een wat saaie rit, door kale dalen met grazende koeien, schapen en ook nog wat bizons en soms natuurlijk ook door de bergen.
Bij aankomst op de camping snel even onze plek bekeken en toen wat boodschappen gedaan. Vervolgens met de shuttle bus (hop on, hop of) het Park in gegaan. Een stuk gewandeld, wat foto's gemaakt en vervolgens terug naar de camping, aangezien de laatste shuttle al bijna ging. Snel voorbereidingen voor onze 1e!!!!!! BBQ. Eindelijk, het werd tijd, toch!
De BBQ was heerlijk. Marc had de knoflook fijn gesneden ( bij gebrek aan een knoflookpers) en Lilian had het met de nodige kruiden en mayo tot een heerlijke knoflook saus gemaakt.
We hebben heerlijk zitten smikkelen in de kou buiten. Vannacht nachtvorst. Dus extra dekbed bij de hand. Marc had teveel rum cola gedronken want die lag om 20.15 al op de bank te pitten.
We kunnen het bericht niet versturen. Zeer slechte WiFi.

2 oktober
Vandaag prachtige wandeling gemaakt in Bryce National Park. Genoten van het uitzicht. Zon met wolken, maar goed weer om te lopen. Mooie foto's gemaakt, hoop dat het nog een keer lukt om die te versturen, maar die slechte WiFi is wel een dingetje. Je mag in het park niet met een camper boven de 25 inch, de onze is 27 inch. Ze zijn heel streng, dus we zijn met de shuttle bus het park in gegaan. Ideaal trouwens, elke 12 min komt er een bus langs en velen maken daar gebruik van.

• 03 Oktober 2016 - 21:27

Marit:

Leuk dat jullie het nog steeds naar jullie zin hebben! De tijd gaat snel! Ik kan niet wachten om jullie weer te zien.

Groetjes Marit

• 03 Oktober 2016 - 22:05

Tineke:

Ik ben blij dat alles goed gaat daar en dat jullie het naar de zin hebben. Het schiet al wel op voor jullie, ben benieuwd naar de foto's. Geniet nog lekker met z'n allen het is zo weer voorbij.

Veel liefs Leo en Tineke.

• 04 Oktober 2016 - 05:14

Danny:

Prachtig daar. Logisch dat jullie daar nog een keer langs zijn gegaan.

• 04 Oktober 2016 - 09:24

Cora: