28 september - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu 28 september - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu

28 september

Door: USA 2016

Blijf op de hoogte en volg Piet

28 September 2016 | Verenigde Staten, Moab

Na een goede nachtrust en lekker ontbijt (buiten aan de picknick tafel, hebben we allebei nog ff via FaceTime contact gehad met het thuisfront. Altijd leuk om te horen hoe het in Holland is.
Dus mensen, reageer op onze website.
Om 10.15 uur vertrokken richting Arches National Park. Na 3,5 uur rijden kwamen we in Moab aan. Onze camping lag net voorbij Moab. Gelukkig nog net een plek. En een mooie plek. Het was behoorlijk warm, we stonden deels onder een boom, dus dat scheelde. (Zie foto).
We gingen eerst lunchen en daarna een was erin. 2 wel te verstaan. 1 daarna in de droger en 1 aan de waslijn. (Zie foto's). Wat eigenlijk niet mag, maar we kregen geen commentaar, voor zover ze het gezien hadden. In no time was alles weer droog en in de kast.
Marc had even een uiltje geknapt, maar was eigenlijk niet bereid om wakker te worden en vervolgens gingen we aan de borrel en een spelletje Take 5.
Daarna even WiFi, je moet tenslotte op de hoogte blijven. Strakjes koken, rijst met kip en groenten en een Amerikaans sausje.
Morgen gaan we het park Arches binnen en een trail lopen in de snik hitte, dus veel water mee.
De slide-out weigerde weer. Misschien doet hij het vanavond weer. We denken dat 1 van de accu's niet goed oplaad.

• 29 September 2016 - 05:31

Danny:

Lekker dat het nu beter weer is geworden. De foto's doen blijkbaar wat langer over de lange oceaanreis, die zijn nog niet aangekomen:-).

• 29 September 2016 - 08:42

Linda:

Denk hetzelfde als Danny, dat de foto's er wat langer over doen. Nou ja, kijken we vanavond nog een keer. Ben benieuwd wat jullie allemaal aangehad hebben lol. Lekker dat jullie nou ook nog bruin kunnen worden, maar kijk uit want je verbrand snel daar, het ligt een stuk zuidelijker dan hier. Fijne wandeling langs de trail vandaag en kijk uit naar de foto's. Groetjes van hier en een poot van Sheena

• 29 September 2016 - 10:10

Marissa:

Lekker allemaal hoor . Geniet van het mooie landschap en het mooie weer! Hier is het eindelijk herfst....

• 29 September 2016 - 14:51

Rudiger En Fieneke:

Lieve mensen,
    Gelukkig is het bij jullie ook weer lekker warm weer met aangename temperaturen. Hier is het een paar dagen herfst maar na het weekend wordt het weer prima weer met temp. rond de 20 gr. Niet slecht dus.

Geniet van de tocht door het Arches park en wij hopen dat jullie vele mooie dingen zullen zien.
    Wij zijn benieuwd naar de foto's ( die stomme slides toch). Is alles nog goed met Piet ? Wij gaan uit van wel . Wij blijven aan jullie denken en wachten op nieuwe instructies van Moeder overste.

Onze lieve groeten aan Lilian, Jolanda, Piet en Marc.

Fieneke en Ruud.

Piet Isken:

Eindelijk gelukt met de foto's. Zeer slechte WiFi. Groetjes Lilian

• 30 September 2016 - 12:36

Wil En Hans:

Wat een schitterende vakantie en wat een goed verslag levensgenieters, geniet er lekker van.

groetjes Wil en Hans

• 30 September 2016 - 12:51

Brenda:

Het plezier spat er weer vanaf!
    Ik denk dat wij hier ook maar eens voor moeten sparen.

Geniet er lekker van.

Liefs Ivo , Brenda en Luca xxxx

• 30 September 2016 - 21:04

Juul:

Hallo allemaal, wat hebben jullie een geweldige vakantie. Ik geniet van de verslagen en de foto's. Verder nog veel plezier. Groetjes Juul