17 september - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu 17 september - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu

17 september

Door: USA 2016

Blijf op de hoogte en volg Piet

18 September 2016 | Verenigde Staten, Cody

Na geslapen te hebben op een mooie KOA camping in Greybull, enige nadeel dat je treinen hoorde toeteren de hele nacht en dat de politie 2x per nacht een rondje over het terrein deed, vertrokken we om 10 uur richting Cody.
Dit was een rit van 50 mijl ongeveer 85 km, over een vrij saaie weg.
In Cody aangekomen hebben we eerst een camping gezocht en gevonden Camping Ponderosa.
Lekker plekje in de zon en weer een bijzondere douchegelegenheid maar keurig schoon.
Toen op naar de Walmart want we moesten voor een hele week boodschappen doen daar we maandagochtend vertrekken naar Yellowstone. Daarna nog 2 wassen gedraaid en 1 gedroogd en toen weer lijnen spannen in de camper want was mag je niet buiten hangen.
Daarna zijn we naar downtown gewandeld waar een braderie was en oude auto's te bezichtigen waren. Na op een stenen muurtje een tijdje te hebben gezeten en wat te hebben gedronken zijn we een restaurant op gaan zoeken en hebben we heerlijk Mexicaans gegeten.
Het eten van de mannen en Lilian was wel heel pittig er moest aardig wat bluswater aan te pas komen die van Jolanda was mild van smaak en erg lekker.
Daarna weer een lekkere wandeling terug naar de camping.
Daar de droge was weer opgevouwen en wat nog nat is hangen we morgen weer aan de lijnen.
Deze hebben we nu weggehaald anders krijgen we vannacht problemen.
Nu zitten we nog even uit te buiken en gaan we een spelletje doen en weer naar bed.
Dus voor ons straks welterusten en voor jullie een goedemorgen.

• 18 September 2016 - 08:36

Linda:

Welterusten!
    Hier net op en heerlijk om weer te lezen bij het ontbijt :) Wat hebben jullie het geweldig. Was dat bluswater wijn?? haha
    Stuur een foto van de douche gelegenheden, ik ben nu nieuwsgierig.
    Hier is alles goed, ben gisteren met Lea en Katrien naar tante Adrie geweest en we hebben een heleboel spelletjes gerummikubt. Gezellig in de kamer boven. En de foto van jullie bij Mount Rushmore laten zien, vond ze leuk.
    Goeie rit naar Yellowstone morgen en heel veel plezier, groetjes

• 18 September 2016 - 08:53

Danny:

Wat doen jullie de hele dag dat jullie al drie wassen hebben gedraaid in een week? Oefenen voor de Mudmasters? Wij wassen in drie weken vakantie vaak nog niet eens :S

• 18 September 2016 - 09:17

Leo Wn Henny:

Weer jullie gezellig verslag geleZen

• 18 September 2016 - 11:39

Cora:

Heerlijk om te lezen dat jullie het heerlijk hebben
    En blussen met water ??
    Groetjes aan iedereen
    Xxxxx

• 18 September 2016 - 14:43

Tineke.:

Wij vinden het erg leuk om die verhalen te lezen en wat fijn dat jullie het naar je zin hebben.Gaat het met Piet ook allemaal goed,Hier ook alles oke hebben vandaag een beetje grijs weer in de Ardennen ga nog lekker genieten en de groetjes van Leo en Tineke.Dikke kus,

• 18 September 2016 - 17:38

Juul:

Wat een prachtige reis. En leuk dat we mee kunstenaar leven. Morgen dus naar het Yellowstone. Veel plezier. Gr. Juul

• 18 September 2016 - 18:50

Piet Isken:

Linda: de foto's uploaden gaat nu ff moeilijk, die komen nog tzt.
    Linda en Cora: En ik (Lilian) heb geblust met water. Het was bloody hot!
    Danny: wij zijn gewend om toch dagelijks schone kleding aan te doen. Die douche handdoeken zijn nogal groot, dus zo een machine vol. We gaan morgen naar Yellowstone en dan kunnen we 1 week niet wassen.

• 18 September 2016 - 22:49

Leslie Isken:

Leuke verhalen hoor allemaal! Het ziet er naar uit dat jullie genieten.

Jullie moeten even die foto met die mega camper hier delen, waar pap bij staat. Die is echt absurt

• 18 September 2016 - 22:51

Leslie:

En absurd is natuurlijk met een D

• 19 September 2016 - 22:26

Petra Isken:

Grappig wij stonden vroeger op camping ponderosa in voorthuizen. Deze ponderosa is even verderop. Ha ha heel veel plezier in yellow stone park. Blijf voorzichtig rijden hè have fun