16 september - Reisverslag uit Greybull, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu 16 september - Reisverslag uit Greybull, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu

16 september

Door: USA 2016

Blijf op de hoogte en volg Piet

17 September 2016 | Verenigde Staten, Greybull

Bedankt voor jullie reacties, voor degene die gereageerd hebben, voor degene die niet gereageerd hebben, kijken, lezen jullie mee? Leuk om reactie's van het thuisfront te lezen, of hoe het bij jullie thuis/werk is?
Hier weer een prachtige dag gehad.
Richting Bighorn National Forest, een prachtig park, doodstil, weinig verkeer.
Onderweg 4 cowboys te paard gezien die een kudde zwarte koeien/stieren bij elkaar dreven.
Prachtige herfst kleurende bomen. We zijn uiteindelijk op 9049 ft gekomen, dat is 2758m hoogte. Helaas hebben we de Bighorn Sheep niet gezien. We hebben ook nog sneeuw gezien.
Uit het park een Campground gevonden beheerd door een Nederlands echtpaar. Leuk om even met hen te praten. Wij vroegen ons al af hoe veel Amerikanen een camper konden betalen, want bij vele huizen zie je hier een mega camper staan. Hij vertelde ons dat ze gewoon een lening nemen van 2 à 3 ton!!! Op die manier kunnen ze zo'n camper kopen.
We gaan straks lekker buiten de deur een hapje eten. Zal wel een lekkere steak worden.

• 17 September 2016 - 02:35

Danny:

Eet smakelijk! En Marc: zitten er daar nog een beetje Pokémon?

• 17 September 2016 - 04:48

Piet Isken:

Het eten was heerlijk. Marc en Lilian hadden een heerlijk gegrilde steak met daar boven op gesnipperde knoflook met 4 gegrilde scampi's. Heerlijk, dat wordt stinken in die hut.

• 17 September 2016 - 04:58

Marc:

@ Danny , ik heb hier een Diglett, Rhyhorn en een Kadabra gevangen.
    Ik heb alleen nog geen pokestop binnen WiFi,berijk gehad.

• 17 September 2016 - 08:42

Linda:

Goeiemorgen weer :) Ik geniet van alle berichten die me iedere morgen bij het ontbijt vertellen hoe alles is. Nederlanders zitten ook echt overal he. En wat is de natuur toch mooi daar, ik ben in gedachten bij jullie. Fijn weekend en goede reis verder, liefs

• 17 September 2016 - 09:52

Conny:

Hoi hoi
    Leuk om jullie verslagen te lezen, ik krijg zo zin om ook te komen, maar ik denk niet dat ik Aad ooit zover krijg. Maar goed door jullie verhalen en foto's kan ik ook een beetje meegenieten. Hier alles oké gisteren opgepast op onze en jullie schatjes: wat een heerlijk stel en leuk dat jij ze ook nog even kon zien Lilian. Even speeltuintjes-route door de wijk gedaan met CAS in de kinderwagen en Niek op het plankje, ideaal. Er zijn heel veel speeltoestellen als je maar rondwandelt. Woensdag 14 september waren wij nog naar het strand met Sam en Ilza en dat was gewoon heet en het water was heerlijk ( wel wat kwallen) nu is het rond 20 gr. En veel beter uit te houden. Wij wensen jullie weer een spectaculaire fijn weekend en goede reis. Veel plezier ook natuurlijk.
    Groetjes Conny en Aad

• 17 September 2016 - 11:12

Marissa:

Je bent toch niet serieus hé Marc over die Pokémon?????

• 17 September 2016 - 11:14

Marissa:

Pap en mam, als ik dienst heb dan heb ik een IPhone dus dan kunnen wij ook face timen he!

• 17 September 2016 - 11:17

Marissa:

Marc, er stonden een heleboel smiley's achter mijn opmerking hoor!
    En leuke foto's, maar waarom zitten jullie zover uit elkaar ?????? (pap en mam dan)

• 17 September 2016 - 11:36

Jelte:

Mooie verslagen en mooie foto's. Groetjes van Jelte en Door uit Palau-del-Vidre in de omgeving van Perpignan.

• 17 September 2016 - 16:13

Hilbert En Jozina:

Hoi allemaal,

Het ziet er allemaal indrukwekkend uit.
    Jolanda, heb je die laars nog gepast?

Groetjes Hilbert en Jozina.

• 17 September 2016 - 17:48

Ruud En Fieneke:

Goedemorgen lieve mensen. Jullie zijn nu en week aan het reizen maar voor ons gevoel zijn jullie al veel langer weg. wat een indrukken iedere dag. En al die beesten in hun eigen natuur te volgen, dat is schitterend. Hier is het weer nog heerlijk, mooie gelegenheid het een en ander uit te mesten. De Zeeasterweg wordt weer rijk van ons. Heerlijk fietsweer geweest. Op mooie plekken geweest waar je met de auto niet zo gauw komt. Karveel ook alles oke. Troffen toevallig de buurtjes. Even een kletsje.
    Geniet van de mooie tochten en de schitterende natuur. Lieve groet van ons, F

• 17 September 2016 - 18:11

Henk En Marianne:

Tuurlijk lezen we "jaloers" mee! Misschien kunnen ze ook wel een "terug in de schoolbanken" in Amerika organiseren. Dan mag jij mee als juf.

Liefs Marianne

• 18 September 2016 - 01:28

Claudia:

Hij is er gek genoeg voor Marissa.

• 18 September 2016 - 10:42

Christa:

Wauw, wat is het mooi daar. Zoveel afwisseling en die kleuren...... prachtig!