14 September - Reisverslag uit Custer, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu 14 September - Reisverslag uit Custer, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu

14 September

Door: Usa2016

Blijf op de hoogte en volg Piet

15 September 2016 | Verenigde Staten, Custer

Hele koude nacht gehad. Stonden allemaal op met een koude neus. Na een warme douche en goed ontbijt vertrokken we richting Hill City. Marc heeft nog wat t-shirts gekocht in de Harley Davidson shop. Wel in de uitverkoop natuurlijk.
Onderweg werd het prachtig weer. Strak blauwe lucht, heerlijk om in te rijden.
Vervolgens gingen we richting Deadwood. Een oud mijnwerkers stadje. Hier en daar een saloon en veel gokautomaten.
Vervolgens reden we een hele mooie route, dwars door de bergen, het leek een beetje een gorges. Echt prachtig. De hele weg liep er een mooi beekje langs de weg. Ook een prachtig bergmeer gezien. Om half 5 aangekomen in Spearfish en even lekker buiten in de zon een glaasje wijn, biertje en thee gedronken. Even 2 wassen gedraaid en meteen in de droger. Plots ging het regenen en onweren. Binnen gegeten. Met de pakjes babi ketjap van Conimex, die Lilian had meegenomen, een lekkere maaltijd gemaakt. In de avond nog een spelletje gedaan. Een mooie dag.

• 15 September 2016 - 17:32

Marissa:

Klinkt allemaal goed hoor! Geniet en rij voorzichtig!

• 15 September 2016 - 17:40

Danny:

Klinkt mooi, jammer dat de foto's niet zo goed zichtbaar zijn ;-)

• 15 September 2016 - 17:47

Piet Isken:

Danny, onder het reisverslag staat een foto en die moet je aanklikken, dan moet je de foto in het groot zien, als het goed is.

• 15 September 2016 - 17:54

Linda:

Net als Marissa al zegt, het klinkt geweldig. Geniet van de mooie routes en uitzichten en veel plezier. Groetjes uit Almere

• 15 September 2016 - 19:00

Conny:

Fijn dat jullie zo genieten. Hebben jullie je thermo-ondergoed wel meegenomen voor de koude nachten? Neem maar veel foto's, dan kan je thuis nog lekker nagenieten .
    Lekker blijven genieten en veel plezier

• 15 September 2016 - 19:15

Greet Brons:

Lieve mensen, mooi allemaal, wat een grote camper hebben jullie! Geniet van alles, leuk om jullie te volgen! groetjes van Henk en Greet

• 15 September 2016 - 22:21

Danny:

Piet, het was een geintje. Toen ik reageerde was de foto er nog niet:-)

• 16 September 2016 - 09:59

Theo Appelman:

Nou ik heb het gevonden Lilian. Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Groetjes van ons Elly en Theo