13 September - Reisverslag uit Custer, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu 13 September - Reisverslag uit Custer, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu

13 September

Door: Usa2016

Blijf op de hoogte en volg Piet

14 September 2016 | Verenigde Staten, Custer

Na een koude goede nachtrust zijn we na het ontbijt en de afwas om 10.30 vertrokken.
Het had de hele nacht geregend maar gelukkig was dat gestopt.
We zijn begonnen in Custer wat te shoppen, Jolanda heeft een jas gekocht met 50% korting. Vervolgens gingen we naar Mount Rushmore.
Onderweg kwamen we een tunnel tegen waar we niet onderdoor konden, dus op een weg vol haarspeldbochten achteruit met Jolanda als verkeersregelaar. Amerikanen zijn erg vriendelijk want in Nederland hadden ze ons al stijf vervloekt. Geen onvertogen woord alleen de vraag of ze ons konden helpen. Dankzij stuurkunsten van Marc konden we uiteindelijk weer veilig onze weg vervolgen. Onderweg nog wat herten gezien en longhorn bulls.
Toen kwamen we bij Mount Rushmore en we konden bijna niets zien door de mist.
Besloten om eerst maar te gaan lunchen met de hoop dat de mist op zou klaren.
Het was een goede beslissing want de mist klaarde op en we konden foto's maken van de presidenten die uit de rots gehouwen waren.
We waren net klaar en toen zaten ze weer in de mist en kort daarna er weer uit dus je moet gewoon even geduld hebben.
Toen op naar Hill City daar de oude treinen en locomotief bekeken welke nog 2 keer per dag een tour maakt in de omgeving. Er was een Harley Davidson winkel maar helaas voor Marc was deze gesloten op maandag en dinsdag in september. Gelukkig komen we morgen, op onze route die we iets aanpassen nog door Hill City dus hij kan in de herkansing. We gaan een tussenstop maken voordat we richting Devils Tower gaan. We weten nog niet waar maar dat lezen jullie wel weer .

• 14 September 2016 - 07:22

Danny:

Leuke foto, jammer van het weer, maar jullie hebben nog even te gaan.

• 14 September 2016 - 07:27

Ivo:

Hallo hier uit Nederland.
    Het klinkt nu al geweldig, vooral dat mam er weer eens in slaagt om ook inde States
    Een koopje te vinden.
    Gelukkig kwamen jullie erop tijd achter dat de camper niet paste

• 14 September 2016 - 08:28

Linda:

Goeiemorgen! Moest wel even lachen om dat verhaal van de tunnel. Het is ook een enorme camper. Goed he dat de mist precies op het goede moment opklaarde. Ook een leuke foto van jullie, niet iedereen komt met een president op de foto :) Kijk uit naar het volgende verslag, veel plezier in de Harley winkel morgen.

• 14 September 2016 - 08:59

Petra Isken:

Hoi,

mooie camper, ziet er avontuurlijk uit , het lijkt wel een beetje fris daar? de temperatuur verschillen vonden wij ook enorm, jullie lijken er goed op gekleed.(beter dan ons). wij blijven jullie avonturen volgen. have fun. groetjes van Evert, Petra en Nathalie

• 14 September 2016 - 09:55

Brenda:

Gelijk al een avontuur ! Gelukkig zijn ze daar een stuk vriendelijker als in Nederland dan :)

• 14 September 2016 - 13:41

Ruud En Fieneke:

Hallo lieve mensen, misschien deze week nog erg fris in het gebergte. Wordt volgende week vast beter.
    Prachtig die beesten zo in de natuur. Ja, die Bergamotten zijn inderdaad erg grappig (Geografic) .
    Hier temperatuur wel even anders. Pfff 31 graden. Wat een staaltje rijvaardigheid! Met zo'n camper even achteruit navigeren langs bochtige weg.
    Hier alles oke. Geniet verder van jullie reis en schiet mooie plaatjes. Lieve groet van ons, F

• 14 September 2016 - 17:01

Yvonne.s.isken:

Hallo dames en heren,

Wat maken jullie een fantastisch reis door de USA, die foto met die laars vind ik erg leuk van het vroegere wild westen. De andere foto's zijn ook heel leuk en ondanks de mist die jullie af en toe hadden is het daar toch wel mooi weer. Ik wens jullie dan ook nog heel veel reis plezier en geniet van elkander dikke kus en liefs van ons.

Yvonne en Mellow.

• 14 September 2016 - 19:41

Christa:

Daar draait Marc zijn hand toch niet voor om ;-)
    Wat een avontuur! Ook dit is en wordt weer een reis die jullie heel lang bij zal blijven. Geniet ervan!