9 September - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu 9 September - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Piet Isken - WaarBenJij.nu

9 September

Door: Usa2016

Blijf op de hoogte en volg Piet

12 September 2016 | Verenigde Staten, Denver

Onze reis naar Amerika gaat beginnen.
We vertrekken met de trein vanuit Lelystad en Amersfoort.
Lelystad was op tijd en Amersfoort had 40 minuten vertraging.
Gelukkig zijn we vroeg vertrokken dus hadden we geen problemen en alle tijd.
Na onze koffers te hebben afgegeven en door de douane te zijn gegaan zijn we lekker gaan ontbijten en wezen shoppen.
Vooral de fles rum voor Lilian en Marc was heel belangrijk.
We zaten helemaal achterin in het vliegtuig en hadden ruime plaatsen met veel beenruimte. Dat was erg prettig.
Na een vliegreis van 9 uur lande we op Washington en moesten we daar 2 uur wachten om over te stappen naar Denver.
We moesten tijdens het wachten door de immigratiedienst daardoor zou je nog bijna te laat komen.
Naar Denver was nog 4 uur vliegen.
Daar aangekomen moesten we onze bagage ophalen en hoe dat ging dat hadden we nog nooit meegemaakt, we moesten met een trein.
Heel snel stonden we bij de bagageband en kwamen onze koffers er vlot aan.
Vervolgens gingen we met een shuttlebus naar het hotel.
Daar aangekomen werden we ontvangen door een zeer vriendelijke man(niet dus) maar we kregen onze kamers toegewezen en hebben we onze koffers weggebracht en zijn we daarna een hapje gaan eten.
Dit werden 4 Amerikaanse hamburgers welke we met smaak verorberd hadden.
Bedtijd want we moesten de volgende morgen weer vroeg op om 5.45 want we gingen de camper halen en moesten daar 7.15 zijn.

• 12 September 2016 - 06:27

Danny:

Heel veel plezier!
    Kijk al uit naar de volgende verslagen

• 12 September 2016 - 08:32

Marissa:

Leuk! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier!!!

• 12 September 2016 - 09:43

Linda:

Fijn dat jullie er nu zijn en de rondreis gaat beginnen. Heel veel plezier en kijk uit naar het volgende verslag.

• 12 September 2016 - 11:56

Gerard En Rudy:

Gelukkig, die zware reis zit er op.
    En nu genieten !!!

• 12 September 2016 - 14:04

Conny:

Fijn dat jullie na een goede reis veilig zijn aangekomen op jullie startadres van de rondreis. Veel plezier, geniet ervan!